TISDAG

Skumt väder idag.. Tror det är därfär jag har såå ont!! Kom knappt upp ur sängen imorse! Så ringde till jobbet o sa att jag blir hemma.. Sov sittandes en stund.. Runt halv11 gick jag upp. Jim satt o åt frukost i soffan och höll på med massa bil grejer på datorn.
Bilen är isärplockad uppe hos mamma. Ingen front, inga lyktor... Jaa, massor!
Så han blir nog där uppe nästan hela dagen!

Ikväll, till middag, kommer Jessie, Rickard o Nattisen hit o äter. :) Ska bli roligt!! Saknar dom som tusan!!
Vi ska äta kyckling i jordnötssås. Specialbeställd från Pessin:P haha.. Gör inget, det är sååå gott!!! :D:D

Nu ska jag göra nå lunch.. Sen duscha o plocka lite. Så det ser skapligt ut när dom kommer ikväll. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0