SÅÅ SJUUUKT....

.... trött.... Suck... Ska gå o lägga mig snart och ska inte ställa klockan!! Ska sova så länge jag orkar!!:P haha..

Dagen har vart bra iaf. LIte slött på jobbet.. Vi hade typ 7barn. Så det har vart äckligt lungt! Och Ida fick gå in på en annan avdelning, så då hade jag inge roligt vuxensällskap heller.... Så jag har ätit lite plast-mat, gjort pärlhalsband och armband, ritat och bakat med play-doh deg. :) Jobbade ju 4timmar idag. Oj, va lång tid det va alltså!! Fick både lunch och mellis. :P
När jag skulle hem blev jag blööööt! och alla som vet vart jag jobbar och vet hur "långt" jag har hem förstår då att jag har inte mycket tid på mig att bli blöt! När jag kom in genom dörrn så möttes jag av en Lejph och en Jim. Dom väntade på mig så jag slapp gå upp till mamma. Så då åkte vi upp dit och sedan åkte dom två till Mekonomen och sedan fortsatte med fixifix på bilen.
Jag gick upp till mamma och co. Eva va där, så vi fikade och pratade massor. När hon gått, gick jag o la mig på soffan... Fick väl sova i nån minut.. Sen kom Hanna o tittade på mig. :P
Vi åt pizza från barkarby pizzeria och sedan fick jag med mig killarna hem.. Dom åt på MAX och när vi kom hem kollade vi på TUFen och se kom Fanny och vi såg på Gran Torino. Den va bra och rolig då o då faktiskt.





Just nu så sitter killarna o spelar bil spel och jag sitter här o håller på. Fanny o Zorri tog 12tåget hem.
Har ingen aning om vad som händer imorrn... Men ska sova ut iaf! :)

åh.. måste ut med hundarna oxå... blääää... Ögonen går i kors! haha..

Aja, Nattinattiiiii!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej hjärtat. Jadu, bra fråga.. Har ätit voltaren och alvedon tre gånger om dagen för att få bort inflammationerna.. Har säkert ätit det i tio dagar nu, förstår inte varför det inte ger med sig! Suck. Bättre är det ju, men långt ifrån bra =/

Nä har ju inge badkar.. Det suger. Vill ha, vill ha, vill ha! :) Håller på o tjatar på gubben så han kan ta hem ett från jobbet=P



Hur går det för dig då? Hur känns det med 4 timmar? Inga orosmoln i horisonten..? :)



Puss!

2009-06-13 @ 09:23:05
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0