MJAU!

Vilken dag! :) Hur underbart är det inte att solen lyser så varmt?!! :D

Vaknade och gick upp med Jim imorse. Satt på balkongen en liiiten stund innan jag va tvungen o fixa mig för o åka till Arlanda med mormor.
När vi lämnat av henne så drog vi till Väsby C. Vi gick in på NewYorker och köpte lite underkläder. Prövade massa annat oxå, men hade tyvärr inte råd... =( Men snart löning, inte för att jag får så mycket. Men nått kan man ju köpa!:P
När vi va klara så gick vi o åt lite mat.. Kom ut i bilen och såg att vi hade fan vart där inne i 2timmar!! Hur försvann tiden så fort?! Haha.. Men men, va nöjd så:P

Annars idag så har det vart ganska lugnt. Vi lagade god kyckling och gjorde sallad till och dipp. Mums! Sen pussades jag o Hanna lite och nu sitter vi här hemma jag o Jim. :) Jim är så duktig som håller på o diskar ute i köket! Förvisso bara hans disk så:P haha..
Snart är det Stora Byggslaget på 3an!! Måste seee!! Tycker sådana program är otroligt roligt!! Mycket inspiration:P

Imorgon blir det jobba 9-13 sedan kommer mamma hit o så ska vi plantera mina blommor på balkongen!! DOm börjar vissna för att dom inte får nå näring... (ja, jag vattnar dom ju självklart men torkar ur fort!)

Här är det jag köpte idag!

Två Bh:s en bikini trosa och en hipster trosa. :)




Söta va? :)





Nu ska jag titta!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

Ser ut som yorker har fått in nytt fint som jag måste ta en titt på :)

Det är riiktigt blont..!

2009-06-24 @ 20:19:21
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0