MIN HÄRLIGA SÖNDAG!

Oj vilken dag!:) Gick upp vid halv elva och duschade. Såå skönt!!
Sen vid 12 kom Bea o hämtade mig. Hon, jag, Hanna och mormor skulle hem till Eva och Clas. När vi kom dit så bjöds det på god mat. :) Jag sa, som vanligt, att jag inte ätit nån frukost för att jag skulle dit. :) Vi får ju alltid nå gott o äta. Och då vill man inte vara mätt innan;) hahaha..
Så vi fick iaf goda grillade kyckling spett med sallad, tzatziki och bröd till. Såå satans gott!!
Vi satt ute på framsidan och åt. Mysigt! :D
När vi ätit så gick vi runt till baksidan där dom har ett bubbelbad. Hanna fick bada och vi åt frukt och paj. :) Mycket trevligt!!









Åskade lite, så vi gick in. Satt inne och hade det trevligt resten av dagen.

När jag kom hem så va Leif här, dom hade ätit pannkakor. ;)
Så nu har vi kollat på TUFen och nu spelar dom bil spel..
Är trött, så blir nog sängen snart för min del..

Imorrn blir det Stinsen på förmiddagen. Sen jobbar jag kl 14.30. Ska planera lite sommar med Ida. :)

Nä, nu blir det duschen!

Natti på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0