MÅNDAG

Gud vilket härligt väder det är idag! Man blir så glaad!!

Idag har jag mamma, bea, mormor o Hanna vart i Stinsen. Jag köpte lite grejer från panduro och sen ett par shorts, linne och klänning från KappAhl. Såå fint!! Riktigt nöjd!! :D
Bea o mamma hittade lite kläder oxå. :) Hanna somnade i vagnen och sov så sött.. :) Hihi..
Vi va där i 3timmar och det va så lugnt o skönt!! Stinsen är verkligen underbart o shoppa i!! :)
Sen åt vi focaccia och sallad.. Nu är jag hemma o ska strax gå o jobba. Man känner ju inte riktigt för det när man gjort massa annat innan. Men det är ju bara två timmar idag. Och sen är det bara denna vecka kvar- sen semester!! :) Va ska man göra i 5veckor?! hmm..


Orkade inte ta kort på hela outfiten idag. Men man ser liiite av det nya linnet. :) Hihi..

Nä, nu ska jag ta o fixa lite innan jag går..

Herråå!

Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Haha kan man bli sötare!! Du borde vara modell girly.. Kameran verkar gillar dig :)

2009-06-22 @ 22:58:39
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0