LÖRDAG!

Idag gäller det!! Bröllop och Sveriges nationaldag.
Vädret är ju heeelt okej oxå! Kommer ju garanterat frysa om benen, men shit the same! Får ha tröja på mig så ska det nog bli bra:)

Igår va Idag o Fanny här. Mycket trevlig kväll!! Vi åt middag och pratade massor. Drack vin med sprite och pratade massor. Åt godis och jag fick mina bryn plockade. Faaan va ont  det gjorde!!=/ Sen kollade vi på Confessions of a Shopaholic. Mycket bra!! :)
Kvällen kunde nog faktiskt inte vart bättre!! :D Får vi göra fler gånger. :)

Åh, måste fixa håret!! Vet inte om jag ska tvätta håret eller om jag ska skita i det. Frissan fixade ju igår, så det är ju tunt o bra för o locka nu tror jag..  Ja, jag gör nog så. Mamma kommer sen för o hjälpa mig lite. :) Och för o stryka Jims skjorta. Jag är inte så bra på sånt.. :P hihi..

Nää, nu blir det o fixa! Hörs sen!!

Och håll tummarna för vädret!!!

Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Åååå bröllop är så mysigt att gå på!!!! :) Bra att benen blev bra.. haha!! Jag har fuskat jag me.. för jag blir bara prickig - får liksom ingen färg! Hm!



Vädret suger här i sverige.. VILL TILLBAKS TILL GRAN CANARIA!!! Trodde inte att jag behövde ta me mig vädret hem.. Solen skulle ju skina välkomnande då vi landade skrattar Tog däremot med mig flera flaskor me sprit hem istället Hahaha!!



Så snart får vi ha en jäkligt stor grillfest här hemma. O då blir det i gulavillan bredvid.. o inte i min lilla etta.. haha!!! Vad säger du? Vore väl nice?? :)



Sköt om dig/er.. så hörs vi, Kraaaaam!!

2009-06-06 @ 13:59:08
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0