KRULLIGT

Idag så va jag på gruppen på morgonen. Gjorde inte så mycket.. Sen kom Jim o hämtade mig o så åkte vi till Webhallen i Sumpan. Jag köpte en curl wave tång. Den har tre små locktänger brevid varandra, så lockarna blir som när man flätat. :) Jättefint!! Ska ha på lördag:)
När vi va klara där så åkte vi o fixade bröllops presenten. :) Ska bara fixa ett kort oxå.:) Men det jag nog ett eget. :)

Va o jobbade oxå. Vi la pärlplattor och hade jätteroligt!! :)
Pratade även lite med min handledare om hur dom och jag tycker att det går. Så enligt paknering så komemr jag vara där till sista september. Men blir nog lite mer än så tror jag.. Vi får se!:)

Åh, hoppas på att det här fina vädret håller sig nu! Så hinner det bli varmt till lördag!! :)
Ska bli såå roligt!! Har nu allt fixat
Klänning
skor
smycken
smink
hår..
Jims skjorta
kavaj
jeans
skor


Jaa, det är nog allt! Ska fixa batterier till kameran, hem till Fanny o hämta en handväska och hopps på att hon kan noppa mina bryn oxå! Seeeen är det lördag! :P


Ikväll blir det tvätta här hemma. Tvättkorgen är full! blää... Finns verkligen inge tråkigare än o tvätta!=/
Ska laga nå mat oxå.... har iiiiingen aning om vad.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0