JÄTTE BAMSING!!!

Det här monstret kom in i vårat vardagsrum nyss!


Ett vanligt USB minne, så ni ser hur stor den är. Och tänk på att den har "krullat" ihop sig av dödssmärtor!



Tur va ju att Jim kom hem precis samtidigt som den kom in.
Men ser ni hur stor den är?!!! Helt sjukt!!
Någon som vet va det är för geting?


Idag har det vart underbart varmt o skönt igen! Och eftersom jag smörjde mig igår med BUS så har jag varit
barbent idag. Såååååååå skönt!!! :D



Juste, så här brun är krämen!


Blev riktigt bra iaf med färgen!! Fast det värsta är ju bara att mina händer på insidan är ju bruna som faan!! Och jag skulle ju behöva smörja imorrn igen.. Så får bli plasthandskar.. :) Super ju! Bara det blir lika jämt....

Nää, nu ska jag gå o tvätta potatis(färsk=) ) och sedan steka fläskfilé! Mums!!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken äcklig! :( Blää!

2009-06-01 @ 19:52:50
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

helt enorm ju!! vidrigt! puss

2009-06-01 @ 21:33:55
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: AnnaSu

Den var inte liten du :O...

2009-06-01 @ 22:00:03
URL: http://piteflickan.blogg.se/
Postat av: michael

stephaie jim

2009-06-08 @ 16:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0