HÄRLIGA VÄRME!!

Gud vilken härlig dag det har varit!! Började kl 9 idag på jobbet. Vi gick iväg till tåget (stort leksakståg) o lekte. Jag hade in nya klänning på mig idag som jag fick igår. :) Kände mig väldigt fin!! Och den va sååå skön!!

Jag o mamma åkte till drottningholm när jag slutat. Chica badade som en toook där borta!! :D så roligt o titta på! :P
Vi va endast där en timme för att det va så varmt!!
När vi kom hem igen så satte jag min och solade på verandan. :) Therese satt ute med mig, vi satt o prata massa skit!!:)

Nu sitter jag här hemma.. Är trött och solbränd! Men härligt med lite färg;) haha..
Imorrn blir det o gå upp med Jim och sätta sig ute på balkongen och sola tills vi ska åka till Arlanda med mormor.


Min nya fina klänning!:)


Så otroligt härligt material! (bomull är ju vanligtvis skönt;) )


Åh, man skymtar mina nymålade tånaglar oxå!:P


Mina linneshorts och linnet som oxå är nytt! :)


Nu ska jag ta en härlig dusch!! :D Sen smörja mig med aftersun. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0