6/6-09

Gårdagen va riktigt bra!!!!
Hyffsat bra väder, bara lite regn:)
Vigseln va riktigt fin!! Man grät lite. men eftersom jag fotograferade oxå så förlorade man ju lite känsla lixom.. Hade nog gråtit mer om jag inte fotat.. :) Meen så fina dom va!!

Efter vigsel- ut till KAIRO festlokal i Upplandsväsby. Där blev det fördrink med jordgubbar och chokladfontän. Sååå gott!! :D Jag som inte ens tycker om choklad:P haha..
Vi skålade o skrattade. Sen fick vi gå in i matsalen, där vi skålade, skrattade, åt god mat och skålade lite mer! Lyssnade på tal från brudens mamma, brudgummens far, tärna samt bestman. :)
Desserten åt vi ute i "Baren". Sen öppnade dom paket. Väldigt mycket presentkort! Just vad dom önskat sig! Så ska bli spännande o få reda på hur mycket det blev tillslut!
När vi ätit tårta så fick vi gå ut på baksidan. Där kom en eldslukare. Riktigt coolt!!!!! :D Och läskigt!! Och jävligt kallt! :P haha..
In igen och då stod bandet redo! Dom spelade mest rock. Lite svårt o dansa till, men så roligt!! Johan va ju omöjlig o få upp på dansgolvet!! Men jag fick upp min Jim iaf!:) hihi..
Det va ju öppen bar! Så jag o Joan va ju där lite då o då.. :) RedbullVodka och en rasberry barcardi med sprite. Johan drack Gin&Tonic, öl o vin. Jim han drack sprite. :) Hihi..
Runt 01.00 så drog vi oss till bilen.. Jag ville inte alls hem! Men nångång va man ju tvungen... :P

Bjuder på liite bilder. Tog runt 350 bilder, så kan ju inte riktigt lägga upp alla dom! :P


Brudbuketten




Confetti


Mina killar;)







Det vackra brudparet!:)






Best man, Bruden, Brudgummen och Tärna


Vär present va där fööörst;)




Mums!!


Fontänet! Sååå gott!!!:D






Fördrink




Miin plats!:D Vi fick en påse med M&Ms i.


Förrätt, skärgårdstallrik


Snapsisar


Brudgummen borta, nu passar dom på;)


Bordsarrangemanget


Varmrätt. Oxfilé bit och potatisgratäng. Såå gott!!


Best man håller tal. Mycket roligt!


Den vackra tårtan!


VIII!




Den vackra bruden!!




Min nagel gick sönder!:(


Coolingen;)


LOVE!


Såå häftigt!!






Ouups!:P


Buddies




"Fullfart!!"








:) Fina vi!









Dax för sängen... :)

Ja, asså. En helt underbaaaar kväll!!! Längtar till min egen!! :D :P Får se när det blir;)
Nu ska jag ta en dusch o sen upp till mamma. :)

Herrååååå!

Kommentarer
Postat av: *SANDI*

Ja.. sprang o kämpade du före alla tjejer o fångade brudbuketten?? Vi väntar alla på Jim's frieri nu.. haha :) Jätte härliga bilder gumman! O otroligt söt klänning de där..

2009-06-07 @ 14:56:28
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0