ALLMÄNT

Har nu tränat i 55minuter på Wii Fiten. Man blir faan trött asså! haha.. Men har satt upp ett mål. Ska fan träna varje dag nu! Och går jag till gymmet så lägger jag in det oxå. :) Blir super!!

Sitter och lyssnar på Shakiras nya låt. Tyckte inte den va säk´rkilt bra på engelska. SÅ jagbad till Shakira-gudarna om att den skulle finnas på spanska. Åh, vilken tuuur jag hade!!:D Och faan va bra den va!!!! :D Min nya favvolåt!!;D haha..
Me love!;)

Ska anmäla mig till Allmänlydnaden idag oxå. Håller på o messar med Fannys kusin Sandra som håller i den. Nice o vara ungdom asså. (upp till 25) Behöver bara betala 500kr. Det är skönt då jag inte har så mycket pengar.... :)

Nu ÖSER det ner ute!! haha.. Trodde det blåste ute först.. Men icke! :P

Nu blir det duschen!!:)

Kommentarer
Postat av: Agilitydream

Alla kan vara medlem i hundungom. Du vet nog inte hur det hela funkar känns det som. ler

2009-07-28 @ 17:14:55
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0