SOL!

Nu är det fan fiiint väder ute!! Glad jag blir!!! :D
Va precis ute med hundarna i tights och tunika. och sandaler såklart;) Och frös fan inte! Såå skönt!! Kan inte, snälla snälla snälla, sommaren komma tillbaka nu!!


Den lilla sol som lyser på min balkong.

Batteriet i min Systemis ligger på laddning. Så använde våran kompaktis. Vilken skillnad i vikt! haha..

Lyssnar på Kings of Leon. Riktigt bra skiva faktiskt!! Fast alla låtarna är rätt lika faktiskt.. Men men, bra iaf!! Lite samma stuk som från mina O.C skivor! Och det gillar vi! :P

Leif och hans kompis skulle iaf inte komma ikväll (trodde han) Så jag o Jim ska lyxa själva på en fläskfilé med potatisklyftor och bbq sås! :) Mums!! :P

Ah, skulle bara skriva hur glad jag va att solen är framme igen!! :D


GLAAAAD!! GLAAAAD!! GLAAAAD!! GLAAAAD!! GLAAAAD!! GLAAAAD!! GLAAAAD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0