RUBRIK

Jaha, då va det 22grader och molnigt idag då.. Jag hade ju tänkt sola på balkongen. Men men, gör inget..

Idag så tvättar jag. Och har fläkten riktad mot mig i vardagsrummet. Skönt som attan! :)
Pappa ringde förut oxå. Han va hos en kompis i Lunda och sålde lite verktyg. Så jag sa åt honom o komma hit o äta lunch med mig, ;) Vi åt pyttipanna:P haha.. mumsigt;)
Men va trevligt att han va på denna sida om stan så han kunde komma hit. :) Min söta pappa!♥

Så nu har han åkt mot Värmdö igen. Ska försöka komma ut dit lite i sommar. Skulle ju vara mysigt o åka ut till landet oxå. :)

Ikväll, vid 17 ska jag åka hem till Fanny. Ska bli roligt!! Men måste ringa o kolla så hon inte glömt;) haha..

Bea och Hanna har åkt till Arlanda iaf. Deras plan går 14 så dom är väl hemma hos mormor och alla hundar runt halv 8 ikväll. Åh, vill åka ner o sola o bada!! Men blir fix här hemma istället!! Måste ordna hemma hos mamma så dom får plats när dom komer tillbaka!!
Men det suger ju att vi inte kommer ha huset kvar sen!! Så fint där uppe o härligt!! Meen, vi får nog vara nöjda med att vi har lägenheten kvar!! :)

Nu måste jag ner i stugan!
Hoppas alla har en toppen dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0