(O)NYTTIGA!

Haha, jag o Fanny har börjat en NY vecka vilket är = NYA tider. Vi måste vara nyttiga!! Träna, äta bättre o ja, ni vet hur man är! :P

Så vi har idag vart i Jakan. Där åt vi på Tastys. Vi åt varsin baguette med röra på. JAAA, vilken braaa start!! haha.. 
Lollo hon va duktig!! Hon åt en sallad med lite pasta i.. DET skulle ju vi oxå ha gjort! hahaha.. Meeen, duktiga som vi är på o INTE följa våra Nya Tider så kör vi på mumsig macka;) haha..
Just det, braa där! :P
Seen, efter en timme typ, ja då kör vi på o ta lite efterätt... Vi delade på en bit hallonPaj och en cocosboll. Så, lite duktiga va vi iaf. Att vi delade på det.. :P haha..

Meen, nya tag imorrn!! DÅ ska jag faaan gå o träna asså! haha.. MÅSTE komma iväg!!









Mycket duktiga (läs dåliga) flickor! :P

Nu har jag iaf kommit hem.. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Men en prommis med hundarna kanske? :) Fint väder ju!!




Aslans nya lilla kompis. :) En MCdonalds mjukdjur. haha.. Såå söt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0