KYLIGT!

Fan, det är lite kallt idag!! Satt ute på balkongen o åt en mindre god sallad förut.. Och va tvungen o vira filten runt benen lite.
Brände benen igår! Bara nertill tyvärr.. Så har fortfarande vita lår.. haha.. Och är vit på baksidan! Ser lite roligt ut! Meen, åker inte Steffi utomlands då blir hon inte särskilt brun alls... Tyvärr... Så det är bara vänja sig vid att vara vit till nästa sommar!

Då ska vi förhoppningsvis åka till Grekland, jag, Jim, min mamma och hans mamma. :) Blir trevligt!:)
Sen hoppas jag ju på att vi åker till The Big Apple i november!:D Fan, kallt där då, men vill diiiit!!:D
Kanske åka till trappan där Carrie bor i Sex and the City. :) Skulel vara coolt!! vill ju åka dit när det är varmt egentligen. Vill gå i sommarkläder och gå över vackra broar o parker. :)
Drömmar.... :)

Idag då.. Jaa lugnt o skönt! Tjejerna är ute med Zorri o Skrållan. Så har bara Tuffe o Aslan hemma. Så tyst o skönt! Inte för att det är mer liv när dom andra är hemma, men iaf.. :) Jim 'r med en kompis o latjar. Så jag ska sätta mig ute, med filt o lyssna på HP. :)
Fanny kanske skulle komma hit ikväll. :)
Imorgon ska jag träffa min efterlängtade Pessin!:D Hoppas på att Nattisen är med oxå. :) Hihi..

Juste, fick hem en dröm från Nelly.se igår!:)



Såå fin! Nästan likadan som min blåa jag hade på Kattis brölopp. :) Så nu hoppas vi på att vädret blir VARMT så man kan springa runt i denna. :)

Nä, nu måste jag gå ut med Tuffe o Aslan.
Ha en toppen dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0