FREDAG!

Tänka sig, det är fint väder ute!!:D Liiite kalt, men det är nog regnet som kom igår. Sägs att Augusti ska bli riktigt fint och varmt! Det jag gilla;) Synd bara at man börjar jobba... Men tur att man jobbar på en plats där man är ute mycket!:)

Idag är jag hemma hos mamma. Jim är ute o meckar med mammas bil. Vi har vart o köpt nya delar till den, så hoppas hoppas hoppas den är klar till ikväll när det är dax för o hämta dom på Arlanda!!
Mamma ska låna en skåpbil från jobbet som alla väskor får plats i (6stycken) och burarna. Sen så får Laika och Bettie åka i mammas bil, om den nu fungerar.... :)
Jag får ju tyvärr vänta tills imorrn bitti innan jag får träffa dom alla. Jag får ju vara hemma med alla våra hundar hos oss;) haha.. Men ska bli såå spännande imorrn när hundarna ska träffas!! Hoppas veeeerkligen Laika och Chica går ihop! Det är dom enda jag är orolig över! Meeen, ska faan ta bort dom tankarna!! Så det är heeelt neutral imorrn! Dom ska inte få känna våran energi!!
Byter inställning NU; ALLT KOMMER GÅ JÄÄÄTTE BRA!! Dom kommer bli bääästa kompisar och leka hela tiden! :D haha..

Tänkte faktiskt fixa i mormors rum idag. (mitt gamla rum) Bädda i sängen och plocka bort lite.  så slipper mamma hålla på så mycket när hon kommer hem. :)

Annars blir det lugnt resten av dagen. Gosa med hundarna och vara ute i det fina vädret. :)

Resten av helgen kommer att spenderas här hos mamma och gosa med Hanna och plocka i fixa. :)
Sen på måndag är det jobbtajm! =/ hmm.. Hade inte sagt nej till en veckas ledighet till! Men fan, har haft 5veckor. :)

Åh, vi va på MAX o käka när vi va klara med inköp till bilen. Och där vart det hundträff! haha.. Vi hade Chica och Aslan med oss. Sen va det en söt chihuahua kille där och en annan lite, jätte jätte jätte liten chihuahua tik! Asså, hon va så sjuuuuuukt söt och liten!!:D haha.. En riktig teacup!! Hon vägde 1.6kilo. Sån vill jag ha!:D hihi..


Min pluttis, på 2,5kg, kändes plötsligt hur stor som helst! haha..





Hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0