=D

Har vart en toppen dag!!:) Eller iaf från 14 och framåt! haha.. Då åkte jag nämligen o träffade Jessie och Nattisen. :)
Vi möttes i Jakan och gick o åt på Tastys. Vi åt pasta sallad båda två. (hyffsat nyttigt;) )en gick vi runt lite o kollade i butikerna.
Vi bestämde oss för att åka till Outlet så gick till busskuren o satte oss. Bussen skulle komma om 10minuter. Och jag, som inte har barnvagn, tänker ju INTE på att det är fler med barnvagn som vil åka.. haha.. Så när vi suttit där i 10minuter o bussen dyker upp, ja då stod det 3andra vagnar vid kanten o väntade... Hmm.. Va bara o ställa oss upp och gå därifrån.. Tänkte inte vänta i en halvtimme på nästa buss!! Så vi gick till Outlet. Och det va varmt kan jag säga!! haha.. Önskade att jag hade shorts istället för tights...... Men vi kom fram tillslut och gick runt lite där. :) Sen ringde jag mamma o frågade om hon kunde hämta oss.. för vid busshållplatsen stod det massa vagnar!! Så hon va snäll o hämtade oss. :)

annars ikväll så har jag inte gjort mycket... Har så otroligt ont i magen!!!=/ Så har tagit en varm dusch och sitter nu uppkurad i soffan och håller värmen. :)

Imorgon ska jag till Fanny. Tuffe blir hämtad kl 12 så efter det åker jag till henne. Ska göra naglar. :) Sen blir det Harry Potter o de vises sten med Leif. :)









Nu ska jag o Jim mysa:)
Hörs imorrn!!

Kommentarer
Postat av: jessie

vilken söt unge jag har ;)

2009-07-23 @ 08:43:25
URL: http://pessin.blogg.se/
Postat av: Hennu - 20 år & gravid.

sv: hehe inte jag heller faktiskt.. kollar på days nu :) vad har du för dig då?



lägga till varandra på bloglovin?

2009-07-23 @ 10:49:03
URL: http://hennu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0