AJAJAJ





Dagens blomma. :)

Idag har jag o mamma fixat i mitt gamla rum. Möblerat om och så har vi kastat massa saker.
Så nu är rummet redo för mormor. Skönt!!
Vi har ätit såå god mat idag! Lövbiff med ris, bea sås, vitlöksmör och sallad. Mums!!:P
Nu sitter vi båda utslagna i soffan!! Måste ut med hundarna strax oxå.. Åh, orkar inte!!
Har dom senaste dagarna haft såå ont i mina fötter!! Vill att Christer (brors pappa) ska komma hit!! Vill ha massage, riktig massage!! :P

Ikväll blir det sommarkrysset och jrdgubbar. :) Mums!!! Just nu är jag sjukt mätt, men jordgubbar går ju alltid ner;) haha..

nää, nu ska jag slappa lite till...

Hoppas alla har en super-lördaaaag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0