Listan!

1. Tre namn jag lyssnar till:
 Steffi, Liten och Stephanie
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Att jag kan göra mina Egna örhängen:)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag har svårt o gå upp på mornarna....
4. Detta är jag rädd för:
Att jag inte kommer klara det jag vill klara..
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
 Min morgonpuss, kärlek och prata med mamma!:) 
 6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
 Göra 100 armhävningar, låta bli o shoppa något under en vecka och låta bli o se på nån av mina serier:)  
7. Detta tycker jag om att göra:
 Sooova, leka med vovvarna, mysa med Jim, vara social med mina vänner, Shoppa! Och tända ljus!:)  
8. Detta vill jag göra just nu:
 Ta en varm dusch o gå o lägga mig..  
9. Bästa känslan:
 Efter ni vet vad. Och kärleken mellan mig o Jim!:)
10. Värsta känslan:
 Panikångest...
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:
 Stark självkänsla, rolig, har koll på läget, ärlighet, omtanke och kärleksfull.  
12. Är jag kär just nu?
 Nej, förälskad upp över öronen!
13. Jag vill gifta mig...
med Jim, på försommaren, I en fin trädgård, men min vackra klänning jag hittat. Vill gifta mig snart.. :)
14.Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
 Ha den där villan jag drömmer om, få barn och åka till ett drömland o bo I en bungalow.
15. Mina käraste ägodelar:
OJ! Min förlovningsring och Jims. Mina giraffer, min första Tulle björn, mina glitter jul änglar som jag ärvde när farmor dog. Vi hängde upp dom I matsalslampan för 15år senr dom hängt fram tom 3månader sen. Alla mina smycken som jag fått av min mormor som morfar gjort innan han dog.
16. Något jag vill ha i present:
 En tulle:)
17. Detta har jag på mig just nu:
 Mjukisar, strumpor, trosa och linne.
18. Favoritkläder:
Mjukisbyxor ett linne o tjocktröja. Såå myys! Men känner mig snygg I ett par jeans o en snygg t-shirt.
19. Favoritdjur:
Hund- heelt klart!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
 Oj! för svårt... Men spanskt är ju underbart! Vad går det under för stil?
21. Favoritlåtar just nu:
 “jag hatar o vakna utan dig” -Lena+Orup
Alla Jason Mraz låtar
“It´s true” -Salem al Fakir
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
 haha.. Minns fan inte. Men kanske....
Psykologin va roligast
 Gympan va såå trist!
23. Stjärntecken:
Stenbock
24. En bok jag älskar:
 Harry Potter böckerna! Dom enda jag läst typ :P
25. En film jag älskar:
 New York Waiting
26. Tv-program jag gillar:
Haha.. One tree hill, Greys, Chuck, Gossip Girl, Hemmafruarna, Prison break, Life, Dexter, Lipstick jungle, private practice.. Har nog missat nån... :)
27. Favoritdoft:
Amor Amor – Rose heelt klart favvon!
CK- 2U,
 nån escada som jag har.
28. Detta äter jag gärna:
Fläskfilé med klyftor och sås:)
29. Dricker helst:
Päron soda från Soda Stream.
30. Favoritgodis:
Bubblisar(blå/rosa flaskor) och zoo apor:)
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
OJ! New York, en ö med vackert vatten o fin sand (för o kortfatta alla länder/öar) Tokyo.
32. Färg på mina ögon:
Blåa
33. Min längd:
För kort. 165 . MEEN 1CM längre än Pessin!
34. Jag tror på:
 att Jim klarar skolan!
35. Jag spelar:
 Xbos, Wii och luftgitarr;)
36. Person jag beundrar:
Mamma!
37. Så här bor jag:
 I en 2a på 60Kvm med Jim, Zorri, Skrållan o Aslan. :)
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga alls!
39.Det här tänder mig:
Jims heta kyssar;)
40. Det här gör mig avtänd:
mycket!
41. Favoritfärg:
 Turkos!
42. Favoritcitat:
 Hmm.. Vet inte..
43. En hemlighet jag vet:
 OJOJ!! Ni skulle bara veta!!
44. Bästa present jag fått:
 Mitt hem! Och Jim!
45. Senast köpta skiva:
Ja, det va jätte länge sen! Men tror det va en O.C soundtrack skiva för typ 3år sen.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
 Ingenting just nu..
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
 Min mage...
48. Udda förmåga/egenskap:
Hmm.. Jag har en skratt-grop på magen.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
 Jag vet faktiskt inte.. Hund är ju bekvämt, men delfin underbart.. Neej! En pingviiin!!:D
50. Vad lyssnar du på just nu?
 Jim o Leif som spelar Fallout på Xboxen. Och 50tals musiken som spelas I spelet. :)
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
 Vart hos Fanny på salongen o fixat naglarna, vart på indiska o köpt vantar o fantiserat om o fixa lite I hemmet. Plockat bort julstjärnorna o satt upp vanliga lapor igen. Ätit på Barkarby pizzeria med Fanny o Leif. Kollat på en film med Fanny, Leif o Jim. O bloggat:) Ja, vart ute med hundarna ngt ggr oxå;)
52. Var är dina föräldrar från?
 Mamma-Kiruna
Pappa- Stockholm
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
 Ett ny mediauppspelnings program. Så vi kan se på våra bluray filmer utan att det hackar.
54. Vilken är din favoritrestaurang?
Levinskys!!
55. När badade du i en pool senast?
 I Juli. När vi va I spanien.
 56.Har du varit med i någon skolpjäs?
Ja, som flickan I Djungelboken:) Som jag minns mest iaf. :)
57. Hur många barn vill du ha?
2Eller 3.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Typ Korn-o-slipknot-hemsk-skrik!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Herreguuud, flera år kvar! Haha..
60. Vad har du för TV-kanaler?
 1,2,3,4,5,6,4+,AnimalPlanet, DiscoveyChannel, MTV. O några till. Men inga andra vi tittar på.
61. Har du åkt moped någon gång?
 Ja, har ett ärr på benet efter det! Haha..
62. Har du busringt någon gång?
 Haha,. Jaadu.. Massor!
63. Har du fått felparkeringsböter?
 Neej, inge körkort. :)
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
 NEJ!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Spanien. I en stad som heter Tarifa. En strand där som ligger så nära Afrika att du ser över. :) Det va coolt!
66. Har du en egen trädgård?
Neej, tyvärr!
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
 Gills Nalle Puh? Om inte så MussePigg:)
68. Kan du alla orden i nationalsången?
 Neeej...
69. Badkar eller duschkabin?
 Badkar, såå skönt!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Har sett för många för o minnas.
71. Favoritpizza?
 … Vesuvio tror jag
72. Chips eller popcorn?
 Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?
 När jag väl använder så ljus shimmer rosa
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
 Haha, VA?!
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
 Ja, jag o Fanny har väl säkert haft nån framför spegeln;) haha  
76. Apelsin- eller äppeljuice?
 Nypressad Apelsin juice från våran egen press!:)  
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Fanny o Leif. Jag åt en kebab tallrik med pommes. Fanny en avokado sallad o Leif en pizza med salami, köttfärs, lök och paprika. :)
78. Favoritchoklad?
Äter inte choklad..
79. När röstade du senast?
Häromdagen. Jag, Jim o hundarna hade en disskution. Haha.. Hundarna vann inte:P
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Usch, tycker inte om tomat.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej, det har jag nog inte..
82. Är du bra på matlagning?
Ja, en del grejer.
 83. Klarar du att tanka själv?
Vet inte..
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
 Nej. Men man blir ju liiiiite sugen ibland. För man önskar att det ska vara bra o funka..
85. Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Hmm.. Vi fick beiga pike tröjjor o ett “förkläde” på dagis. ?
87. Vad var det senaste du handlade?
 Mina tummvantar på Indiska idag!:)
88. Har du kräkts offentligt?
Jag tror inte det.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Ja, kärleken så klart. Och när man lärt känan varann så göör det ju inget om han berättar att han är miljadär;) hahha..
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Jaa, det gör jag.
91. Har du ringt något betalnummer?
Ja dom där j*vla 118100 kostar ju bajs...
92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja, det kan man. Men någonstans blir det nog komplicerat..
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Farmor....
94. Hade du mycket hår som liten bebis?
 Nej, lagom. :)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
 BARA mess från Jim. :) Min förra mobil som jag hade är full med sms från Jim. Från vår första dag tillsammans.!:) Vi har vart tillsammans I 2år snart.
96. Vad har du i din väska?
Använder ingen väska.. Men om jag har en så är det nog plånis, nå glans och bajspåsar! Haha..
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Pussas med min Riddare, får min rygg kliad av honom och busar lite med Aslan. :)
98. Vad är du tacksam för idag?
Att jag har min mamma!
99. Var hittade du den här listan?
Emelies Blogg:)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Pessin, Sandi och Fannyn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha. Att du orkar;)



Den blev en 559, eller en 557? Den som de sålde ut på media market iaf =P Helt klart nöjd :)



Vilket gym tränar damen på?

2009-01-09 @ 10:23:13
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0