.:.

Ja, nu har jag satt på mig mina gamla glasögon. Ser knappt nånting i dom.. Men iaf liiite bättre än om jag int har några alls. Meeen hur se jag ut i dom då?! Hahaha..





Jag tog ju bort julstjärnorna igår. Och upp med vanliga lampor igen. Köpte ju en lampa till vardagsrummet. Blev bra tycker jag! Ska bara köpa en blomma oxå så det blir lite mer i fönstret. :)



Men blev riktigt nöjd faktiskt!!:) Och så plockade jag undan lite på hyllan. där alla ljusen brukar stå. Så nu är det lite mindre grejer där oxå. :)

Jag köpte en grej från Inspiration av Fanny för ett tag sen. Nu har jag ställt den i sovrums fönstret. Den ska stå på en lamp-grej sen. Så kommer det lysa upp i den. Såå fin!! Jim tycker den ser ut som en spermie.. haha..




Fixade mina naglar igår ju. Fanny satte på fina stenar:) Hihi..



Jag ringde till min optiker. Ska komma in imorrn o så får dom se hur glaset ser ut. Och sen fixa dom. Guuud så irriterande!! Känner mig påverkad för att jag inte ser bra.. :(
Ringde till Beckers oxå. Men dom svarade inte. Så kommer åka dit imorrn oxå o kolla om dom fått in tapeterna!:) VILL HAAA NUU!:D
Kommer bli såå snyggt här hemma! hihi..

Nu ska jag ta en smörgås. Snart är det ju Lets Dance oxå! Jippiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0