VIMMELKANTIG

Shit, har precis tagit ut linserna och har nu glasögonen på mig... Känner mig alldeles snurrig! Känns som om det är heeelt fel styrka på dom! Haha, man vänjer sig fort vid linser kan jag säga!

Ska snart lägga mig. Jim sover redan som en liten gris. :) Såå söt!:) Hihi..
Vad skulle man göra utan sina karlar som sover så sött?!! Är ju underbart o se på! ♥

Nu på kvällen har det inte hänt mycket... Jag blev aaas sugen på nått. Så jag satte mig med våran Juice bok kollade efter ngt gott.
Blev en såååå otroligt god o kall smothie. :)
Aspelsinjuice och hallon. Låter inte såå gott o blanda tycker jag. Men jag säger bara MUMS!:D

Så det va bara o dra fram mixern och skala lite apelsin. Såå otroligt skönt att jag inte behövde släpa fram Juicepressen oxå. :)


Mina hallon:)


Den välomtalade maskinen.


Ny pressad Apelsin juice. Nog det godaste i världen!!


Nästan klar... Guud så gott det ser ut!



 

Den va verkligen såå otroligt bra o dricka när jag va så sugen på ngt! Ska försöka hålla mig till sånna grejer än äckel godis..



Imorrn är det gruppen. Ska måla en högtalare svart då. Ska visa sen när jag är klar. ;)
Annars blir det ju ganska lugnt. Eller lugnt o lugnt.. :P Chica kommer ju:D Haha.. Sååå mysigt!! Mamma frågade idag när vi ska skaffa Amstaff. Sa att det dröjjer nog ett tag. ;) Hihi.. När hon är hemma hela dagarna, dåå ;) Haha.. Eller hur mor;)

Nää, nu ska jag kolla mail o sen sova... :)

Kommentarer
Postat av: nicolina

härligt med mkt bilder :)

2009-02-25 @ 09:30:45
URL: http://nicoticko.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)



2009-02-25 @ 11:35:39
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Lena

en sån drack jag också ikväll :) dock inte med nypressad apelsinjucie, så kan tänka mig att din var ännu godare än min :D

2009-02-25 @ 21:09:55
URL: http://awesomedude.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hmm, trodde först att det röda moset var tomater :P Men apelsinjuice och hallon lät ju mumsish!

2009-02-25 @ 21:27:38
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0