:)

Imorse kollade jag min blogg, hade då fått en kommentar där det stod bla;

I heart din blogg :) hi

Blev så glad! :) Hihi..
Kommer snart vara nästa Kenza;) ( kenzas.se ) Saknas bara ca 30tusen läsare varje dag! haha.. Tror hon har ännu fler, en jaa.. Saknar iaf massa besökare;) haha..

________________________________________________________________________________________________

Idag så har jag vart i stan. Va på Panduro och handlade lite. :) Fyllde på lite grejer och köpte lite nytt. Såå roligt! Blev alldeles för dyrt när jag skulle betala, men men.. :P Lite av de va ju faktiskt Jims <3dag present så. :) När jag va klar i stan så åkte jag till mamma på jobbet. Jag fixade presenten (eftersom han satt här hemma o pluggade) och kelade med Chica. Sååå söt hon är! Blir tokig! Hihi...
Nu sitter jag här hemma.. Har ätit pizza och busat med Chica. mamma skulle åka o handla så då fick vi ha henne. :)
Det hemska va bara att hon käkade på Fredriks MACladdare. Så den är nu sönder......=/ Blev mer pengar som drog iväg.. Men men, har man massa sladdar på golvet så är det så det går.. :P

Nu ska jag kolla på Halv 8 hos mig. :)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Upp med bilder nu på sötnosen!! Så nyfiken!! :)

2009-02-10 @ 20:39:21
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0