SOLSKEN

Åh, hoppas verkligen att det här vädret håller i sig!! Det är strålande sol och typ 5grader varmt ute. Underbaaart!!!
Chica kom nyss hit, så det blir nog en promenad sen i det fina vädret:)

igår va jag i stan o träffade Fanny. jag va inne på Åhlens oxå, skulle ha mer hårfärg. Tror ni det fanns?! Åh, neej..... Ingen hårfärg för mig inte.... Suck! Så då gick jag till Make-up Store avdelningen istället... Vill ha deras smink igen! Men det är så dyrt bara.. Så blev bara en mascara.. från MaxFactor. :P haha..
Sen gick jag o Fanny till BK och åt. Det va gott. :)
Sen blev det en liten promenad i solskenet. Vi gick till en möbel affär. Mycket trevligt! Hittade massa fina saker som jag ville ha! Åh, önskar jag va miljonär! :P
Klockan började bli mycket, så vi skyndade tillbaka till salongen. Hon va ju tvungen o fixa mina naglar som hade gått sönder. Så nu är dom fina igen!:) Hihi..

När jag kom hem möttes jag av 3glada hundar. :) Vi tog en promenad och sen så mös vi upp oss i soffan och åt lite ballerina kakor. :) Mums.. :)
Min middag blev ett wrap, med rostbiff, sallad, lök, potatisallad och lite kryddor. Såg såå god ut!! Men den vart int så god.. :(



Får försöka fixa till den på nå annat sätt sen. :)

Idag blir Jim sen i skolan... Så blir middag hos mamma.
Och imorrn ska min syster komma hit. :) Ska bli trevligt!! Vi ska gå på bio o sen shoppa lite tror jag:)

ÅH! Är så sjuuuukt shopping sugen! Har drömt om kläder i två nätter nu... VILL VILL VILL!!! Måste ju hitta dop kläder oxå.. Såå svårt! Vill ju matcha Jessie oxå. Hon ska ju ha lila.. Så då kan ju inte jag ha något som skär sig mot hennes.. Såå svårt! Haha.. Nu vet jag att du skrattar Jessie;) Eftersom jag alltid har haft svårt för färger som inte passar ihop och Jessie hade en förmåga för sånt i skolan ibland;) Haha.. Underbart med skol-minnen!:D

Nää, guud va hungrig jag är nu!! Men vad ska jag äta.... Måste kolla om jag har nå matlåda i kylen. :) Hihi..


Kommentarer
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

måste erkänna att jag smår ler lite nu. Men jag klädde mig ju så bara för att reta dig såklart ;D

2009-02-27 @ 15:05:01
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0