Snabba puckar!!

Shit!! Kolladef på SAS hemsida idag. Priserna har stigit gaaalet mycket!! Så nu hade vi fått betala ca5tusen för en resa och +Aslans kastrering på det för en 1000. Såå nu bklir det billigare o göra det här hemma istället.
Så Jim ringde runt lite imorse för o se vart det va billigast.. Albano skulle ta 4500 och Väsby 2700. Så det va ju taget att vi skulle till Väsby. Så POFF så va det bokat o fixat. Vi ska dit på Onsdag!! Snabbt snabbt!!
Så snart har min pojke inga kulor längre.... Stackarn!!!
Men hoppas såååååå att han ska sluta med sina dumheter!!



Han kommer ju se jätte konstig ut utan sina kulor! hahaha..



Nog om det.. Idag skulle jag vart hos psyko, men hon va sjuk.. Så jag va på Ikea, Duka o Plantagen. Köpte lite små grejer. :) Bruna och turkosa ljus till vardagsrummet, sand till ett fat, nya underlägg till köket och en Elefant till Chica!:) hihi..

        

Så ska fixa det nu tänkte jag..
Ska upp till mamma snart oxå. Skrållan mååååste ju börja löpa nu!! NuNUNUNU!! :P



Åh, vill ha Disney klassikerna som dom gör reklam för på tvn! haha..

Nu blir det fiiix!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Säger desamma! Har iaf 4st i samlingen nu :) Sakta men säkert går det framåt.. Haha! Allt bra med dig? :) Puss

2009-02-02 @ 20:12:04
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0