ROSIGA KINDER

Galet kallt! Men väldigt vackert väder! :)
Har precis kommit in med Skrållan o Chica. Skrållan har inte alls lust o leka medans Chica skäller och biter henne i öron, svans och allt hon får tag på;) haha.. Är så roligt o se på!!
Tillslut tar iaf Skrållan o bjuder upp till lek. (Allt ska vara på hennes vilkor, men det kanske är så dom uppfostrar?) Då springer dom iaf runt och fram o tillbaka.  :P
Många som går förbi som stannar upp en stund o tittar lite o skrattar. :) Tur att vildarna kan roa folk som går förbi;) haha..
När jag gick in i hissen så såg jag i spegeln att jag va fiint rosig om kinderna. :) Det är väl det enda mysiga med vintern;)

Imorse så gick jag o Jim upp vid 9. Duschade o fixade mig. Jim började jobba kl 10. Så tänkte att jag åker med honom till V-by. Kan ju gå in i K-fem o köpa lite smyckes grejer som jag behöver. TROR NI AFFÄRN FINNS KVAR?!?!!! Nej, just rätt... SUCK! Och det va ju enda anlednigen att jag skulle med.... =/ Så då blev det o gå runt lite där inne. KOllade lite efter kläder till Nattis-dopet. Hittade lite grejer, men va på noll humör för o prova. Och för att jag verkligen inte orkar o dra av mig vinter skor, jacka o halsduk.. Fy va trött jag är på vintern o massa kläder! Så blev bara o kolla ut va som finns. :) Måste höra med pessin vad hon ska ha. Vill ju inte vara föör fin heller. :P 
När jag va klar gick jag till Kjelle o pussades lite innan jag åkte hem. :)

Gud, snart firar vi 2år! ♥ Känns så otroligt bra! :D Har aldrig vart såhär lycklig! Speciellt när man sitter o pratar om hur man vill att ens barn ska vara o hur man vill bo och allt sånt! Hihi.. Underbart!! :)

Som sagt, Jim jobbar ju idag. Fram till 20 ikväll tror jag... Han kanske skulle sluta 18. Så hoppas på det!:)
Blir nog film och mys i soffan ikväll. Önskar vi hade ett stort badkar o bada i! Så myysigt det skulle vara.... :)


Nää, nu måste jag underhålla Chica:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0