JUICE

Igår så bestämde sig Jim för att plocka bort micron från bänken. Jag stod där o funderade på vad han höll på med.
Då sa han "ja, jag är så jävla trött på o behöva plocka undan juice-pressen efter varje gång" Så då kom jag på! Han tar bort micron ocy ställer juice-pressen där istället! Jaa, smaart! :D Har ju blivit så att vi inte gjort så mycket juice pga att man inte har lust o plocka fram o plocka bort allting! Så nu ser det toppen ut!! Den är inte ihopsatt, så får ta kort på det sen. :)
Men gjorde iaf en juice igår. Guuuud va gott det va!! Underbaaaart gott!! Blev en äpple/apelsin juice. MUMS!




Igår så blev även jag o Jim väldigt chockade över en sak:



Ja, just det där. Aslan gick o la sig-frivilligt- i Jims knä! Det har ALDRIG hänt tidigare!! Haha.. Men han va så söt!:)

Annars va kvällen lugn igår. Vi kollade på The Mentalist och Fringe. Drack våran juice o myste:)

_________________________________________________________________________________________

Idag så är Chica här. Hon ligger just nu rak-lång här i soffan o sover. :) Så söt! När vi va ute runt 10 så började Zorri o Skrållan springa ut på gräsmattan, som numer bara är ett enda hav av is. Chics vart så glad av att dom sprang o hade kul att hon oxå skulle ut där.. MEN va bara det att denna lilla fröken har ingen koll på sina ben. SÅ det blev Bambi på hal is! Haha.. Såå underbart sött!!:D Hon försökte springa ifatt dom, men bara halkade hela tiden! :P Hihi..
När vi kom in så slockande hon ganska fort. Vart ute i friska luften o lekt i 30minuter, det blir man trött av! :P
Men hon är så rolig, hon hittade en pinne ute, vet ni va hon gör?! Hon lägger sig ner, med sina mjuka o nakna mage på den kalla isen!! FYY va kallt!!=/

        



  

Massa bilder på den söta flickan!:)
Hon är verkligen heelt utslagen!!


Idag skulle Fanny komma efter jobbet. :) Vi har inte setts på några dagar, så ska bli roligt!
Sen imorrn så kommer Leif hit på kvällen.
Lördag är det ju Alla <3dag!! :) hihi.. Vi ska gå ut o äta o sen blir det bio! Myyyys!! <3
Söndagen blir lugn tror jag. Tror att Johan skulle komma hit på kvällen. :)

Nu ska vi ut o kissa! Annars hamnar det på mattan. :P




JAG ÄLSKAR DIG JIM! <3
Du är mitt allt! Vad skulle vi göra utan varandra...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nä var sådär att vara hos massagen.. haha!

Ni ska inte ha damen någon dag här nu så man kan komma förbi och klämma och känna på henne?:)

Puuss

2009-02-12 @ 15:31:18
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0