CITRON, VITLÖK & PASTA

Jaa, nu har jag städat köket. Faan va trist det är o städa! Önskar man bara behövde knäppa med fingrarna o så städades det av sig själv. Skulle vara såå skönt! Speciellt när man har 5hundar här hemma. :P

Mamma, bror och Chica kommer hit sen. Vi ska äta middag:) O mysa!:P hihi..
Har även tittat på en mat rätt ett braa tag nu på arla.se . Den ser såå sjukt god ut!!:D

Pasta med citron och vitlök.



Ser verkligen mums ut! Så ska strax gå till konsum o inhandla. Undra om min karl kommer hem till middag idag eller om det är fullt upp i skolan.. Hmm.. Får ringa strax efter 17, då föreläsningen är slut.

Måste komma iväg till stan i veckan! Måste till Panduro. Ska fråga Fanny om hon har tid någon dag. Måste fixa klart Jims alla <3 dag present! Hoppas verkligen jag hinner! Vet inte vad jag gör annars!!! =/



Har läst i Cormopolitan att iår är det vågade färger som gäller på naglarna. Så Fanny ska, nästa gång det ska fixax, få göra svarta och sen nån färgglad manikyr på det! Typ rosa eller lila-glittrig! Fatta cooolt! Eller heelt glittrigt lila med svarta toppar!! haha.. Fatta coolt! Nu har jag ju röda med hjärtan på ringfingrarna. Såå fint!
Nått som oxå kan vara snyggt är ju svarta med döskallar på!:P
Tåls o fundera på!:P




Snart fyller Sandi år! Har en liten idé på en fin present! Måste bara fnula ordentligt på det;)



Nää, nu blir det o slänga lite färg på ansiktet o gå till DYRA Coop Nära! Åh, skit konsum! Kan vi inte få ett ICA istället?!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, men det var nog hundra år sedan ;) ha ha



Jamen jag håller verkligen med I <3 Bby! Finns inget ställe jag känner mig mer trygg och hemma på! :)



Ja, du det får vi se! ha ha!! Känns helt underbart med honom, men jag vill skynda långsamt ;) hö hö

Kanske ska flytta uppåt i landet, hoppas det finns ett norrländskt barkarby! :)



I heart din blogg :) hi

2009-02-09 @ 20:43:27
Postat av: *Sandi*

ÅÅÅÅååå jag spricker av nyfikenhet!!! :D Ha en super fin tisdag gums!!! Kramar!!

2009-02-10 @ 07:57:05
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0