BAK-KVÄLL

Jim kom hem från jobbet runt 19. Vi pussades lite och så pratade vi om vad vi skulle äta till middag....
Ingen av oss vs egentligen hungrig... Så vi kollade på arla.se. Där kan man slumpa recept.
Det första som kom upp va scones. Båda två sa i kör "åh guud va gott!" Haha.. Så vi gick till vårt bajs coop-nära. Köpte det vi behövde och gick sedan hem o bakade!:D Blev mycket kladdigt;) När vi va klara med dom så diskade jag byttorna o så drog vi fram ingredienserna till kladdkaka. :P MUMS!!
Så nu på kvällen har vi ätit gott o kollat på en rolig film. "Sex Drive" heter den. Ganska rolig faktiskt!:) Suger på o försöka förklara vad filmer handlar om, så är ni intresserade får ni gå in på http://www.imdb.com/title/tt1135985/
Den va rolig och vi skrattade massor! :)
Nu sitter Jim o spelar Xbox och jag ska nog snart gå o lägga mig... Är sjukt trött!!

Juste! Vet inte om jag sagt det, men på Tisdag ska jag till F-kassan! Hade fått brev i lådan typ samma dag som jag skrev att det bara drar ut på tiden. :) Så det va ju skänt iaf. :) Men så ovan o behäva ställa klockan fö ro gå upp! Både Mån Tis och Ons blir tidiga mornar! Men men.. Bara börja vänja sig!:) Måååste komma igång med träningen oxå. Ska försöka ta den på mornarna, men så svårt!! =/ Mycket skönare i sängen;)

Nää, God Natt gott folk!!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Daniel bodin =) sveriges bästa och en av världens bästa fsx och fmx åkare :D Kan även enligt mig vara Sveriges hetaste..:p



Kladdkaka är ju gott de med ja =)Mina semlor blev faktiskt grymma!

2009-02-21 @ 08:30:17
URL: http://paulineochshakira.blogg.se/
Postat av: *Sandi*

Kul!! Ska ladda ner filmen nu o få Anders att kolla på den me mig ikväll =) Tack för tipset!!!



Hoppas allt är bra med er två annars?? //XXX Sandi.

2009-02-23 @ 10:56:39
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0