MYS!

Tänk att en film kan få en att rysa från topp till tå! Inte bara en viss del i en film, utan hela filmen!
Underbart!!

Sitter och tittar på Så som i himmelen. Den är så jäkla bra alltså! :D

 

Igår va det lussebak uppe hos mamma. Blev 8plåtar. Såå mysigt och gott!!:D
Hanna och jag såg på Lejonkungen oxå, det va roligt! haha.. Hon går runt o leker lejon hela tiden typ! haha.. Så söt! Sen va det middag-köttbullar och makaroner. haha.. Va gott faktiskt!


När jag o Jim kom hem så satte vi oss i soffan, åt en lussebulle och spelade xbox fram till halv fem imorse. haha.. Galet! Vi spelade iaf kalrt hela spelet! Känns skönt!:P

Annar idag så ska jag o mamma åka o köpa julklappar. Till Hanna och Micke. Eftersom min bror kollar in här iböand så kommer jag inte skriva vad jag ska köpa. haha.. Men kommer bli super!!:D

Jims klapp ska oxå köpas. Den är sååå rolig! :D

Nä, nu måste jag fortsätta kolla på filmen. :)


Kommentarer
Postat av: micke.s

dansbandskampen

2009-12-22 @ 08:39:52
Postat av: Anonym

dansbandskampen

2009-12-22 @ 08:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0