INTE SÅ FRISK..

Har precis sovit en stund... Ungefär en timme. Kroppen är mör och huvudet värker..
Har idag levt på blåbärsoppa. Men den har dock kommit upp efter några minuter...

Vaknade och kräktes imorse.. Så min dag har inte alls vart bra.. Jim har vart hemma med mig idag, tagit hand om mig och hundarna. Har vart skönt!
Han har tvättat, lagat mat och vart ute med doggsen.. Sen emellan det har hag smekt mig lite på ryggen, ringt lite samtal och spelat Asassins creed II i ca 3½ timma. haha.. När jag har orkat har jag faktiskt oxå spelat lite. :) Men inte så länge...

Imorrn blir det en krya på sig dag till. Hoppas på att inte kräkas något, men vi får väl se..

Bara jag är frisk till helgen så är jag nöjd!!

Kommentarer
Postat av: linn

Krya på dig!!

Jag hade det där för inte så längsen! Det är hemkst. Försök äta skorpor så det allt rinnigt binder sig i magen din :)

Kramar Linn

2009-12-09 @ 18:07:08
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0