.....

Sitter på jobbet just nu. Vi stängde kl 16 och sen dess har tiden stått stilla känns det som.. Och vi öppnar inte förens kl 18 igen.. Jahapp, ska man hitta på nu då. haha..

Idag va jag i Vällingby o röntgades. Gick bra! Men tuuuusan va magnet-röntgen maskinen lät! Helt otroligt!! Skulle ligga BLIXT stilla i 15 minuter. Shit, lite läskigt! Men gick bra..'Sedan va det o springa upp till vanliga röntgen. Klä av mig o stå där halvneck för o röntga lungorna. Skönt att det bara va kvinnliga sköterskor.
När allt va klart så gick jag in i centrum och åt. Blev en Kyckling sovlaki. Mycket gott! Sen hem, la mig faktiskt i soffan en stund o vila. Va på jobbet kl 3 och det va fullt ös i en timme.
Nu är det så tyst att man hör hur det knakar i väggarna! haha..

Ikväll så blir det lugnt. Jim hämtar mig här runt halv åtta. Då blir det nog bara hem o slappa i soffan.

Imorrn kväll ska vi hem till Lejph, får se vad vi hittar på där.
På lördag så ska jag, Ida o Sandra åka till Drottningholm med hundarna. Hoppas veeeerkligen att vädret håller sig fryst! men kommer nog inte göra det... :(
På kvällen sen så ska Sandra o hennes kille Kim äta hos oss. Ska bli trevligt! Deras hundar är ju självklart med;)


Akilles och Z:)


Åh, såg preciiis att det är hål i mina mjukisar!!=/ Suck! Va ju inet länge sen jag köpte dom.. Faan, önskar jag hade ett kassaskåp fuuuuuuullt med pengar!!!! Det skulle lixom inte sitta fel!! :P



Nä, jag ska nog göra mig en smörgås nu. Men vi hörs vidare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0