DUTTIII!:)

Har vart på klubben nu på kvällen. Vi hade styrelsemöte, så det vart massa prat om hur nästa år ser ut osv.
Vi hade massa hundar med oss idag! En tjej som hette Denice va där med sina tre vovvar. Två BC och en Faraohund. Sååå vackra alla tre!:D Hon är helt otrolig med sina hundar! Dom va så glada och villiga på allt! GAAAH!:D

Jag hade med mig Laika, hon va suuuper duktig!! Morrade lite ibland mot Blossom, men det va nog mest för att hon ville ha hennes korv;) hihi..

Innan Jim körde mig till klubben så åkte vi till Bromma Zoo, vi köpte en Hurtta overall till Laika. :) Ett snyggt svart paket;) haha.. Hon rör sig riktigt snyggt i den! Bryr sig verkligen inte att den sitter där. Så det va skönt.

Vi började klicka idag. SKa göra imorrn oxå. Har en annan fröken bara som blir TOOKIIIIIG när jag sätter igång o fixar. Så måste nog stänga in dom imorrn. (eller oss) :) Kämpar med ögonkontakt och att hon inte ska hoppa. Så det ska vi få bukt på;) Är sån skillnad o träna stor hund och liten. Och jättesmart hund och mindre smart;) hahaa..


Imorrn ska jag på ett möte på morgonen, men efter det blir det jobbet. :)

På onsdag har vi möte igen på klubben. Då om Hund mässan som är i helgen. Vi är några tjejer som ska jobba då. :) Ska bli sååå jävla roligt!!!:D



Nu ska jag få min karl o sluta spela xbox, se på Dexter och sedan sängen..
Vi hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0