SOLIGT!

Klev upp "tidigt" idag. Fan va sur jag vart! Ville ha sovmorgon,men icke.. Vaknade halv9 och kunde inte somna om... Suck! Så gick upp, ut med doggsen och sen gick jag upp till mamma och så åkte vi till Ica o handlade. Hanna fick åka i en sån där bil-vagn. Så söt!:)

Gårdagen va underbaar!:)
Jag jobbade till 13 kom hem gick ut med hundarna och mötte Jim och Leif. Dom va redo för o åka till Örebro. Så vi hoppade in. Satte på musiken och sjöng:D Det blev Hoffmaestro och Jason Mraz. Vi stannade o käka på MAX och när vi-äntligen-kom fram till Örebro blev jag förälskad! Gud va fiiint det va där!! :D Och gulligt!! Vi hämtade hans grej till bilen. sen parkerade vi bilen och tog en glass och gick längs ån. :) HAde inte kameran med mig (faan), men använde mobilen.
Så bjuder på lite bilder här nedan.
När vi va på väg hem så fick Leif köra. Jim somnade som en stock i baksätet och jag o Leif satt o sjöng. :)

Vi åkte vid halv2 och kom hem vid 22-22.30 där nånstans. haha.. Men det gjorde inget. :) Bra dag!


I bilen på vägen..


Leif klev ur bilen, tyckte att det kändes liiiite konstigt!


Fin kyrka!


Min glass!:)


Skrållan ville oxå ha glass!:)






Hmm, faan varför är det hål mitt i glassen?!


Nån fin byggnad. :)




Coolt!:D






Hell yeeeah!


Resten av dagen idag blir det o åka till morfar. Hoppas på att komma till nå bad o doppa sig lite :) Sen ikväll blir det o grilla! Mumma!! :D Ska göra tzatsiki, såå gott!! :D Blir faan o ha med kameran idag! :)

Hörs sen! Hoppas alla har en super dag!!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

I Love Örebro!!!! :D

2009-08-09 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0