Welcome to my VARDAGSROOM!

Guuud va mätta vi är här hemma!! Vi har varit hemma hos Eva och Clas. Vi fick så god mat (som vanligt!) Blev grillad entrecot, potatisklyftor, sallad, sås och bröd och massa annat små gott. :) Och som vanligt när man vart där och ätit så har man ont i magen efteråt! Meeen dom är ju såå duktiga på mat! haha..
Va mycket trevligt iaf! Älskar ju deras hem, så försöker njuta så mycket som möjligt. :)

Annars idag så haf Jim o jag vart en vända till Farsta för att hämta ett paket åt Åke. Sen fastnade vi ju såklart i köerna... Suck! haha..

Hade fått en kommentar häromdagen, där det stod att "anonym" ville se bilder från vårat hem.:) Sånt är trevligt tycker jag!! Så måste fotografera det tror jag. Har vardagsrummet vet jag. Så det bjuder jag på ikväll. :)
Sedan får jag imorrn ta bilder på resten av hemmet i dagsljus och städat tillstånd;)


Hylla med mysig belysning. :)


Min älskade Tulle från Pessin:)


Litet tittskåp med kärlek i:)




Mitt skåp med nallar. Runt 35st.


Tyvärr är bara en tavla uppe på detta kort. Nytapetserat och så hade vi bara en spik kvar..
Våran älskade soffa från EM. "bordet" över soffarmen är köpt från Folkhemmet för ca400kr.


Teknik avdelningen;)


Så här ser det ut bland våra kablar. Snyggt och städat. :) Ser ni hur grymt tunn våran tv är! NICE!;)


Kontroll till ; tv, AVreciver, boxer,  projektor, sätta på dator- xbox och wii. Tror det är allt...
Tangentbord till datorn.


Såhär mysigt blir det när vi har duken nere och ser på film. :)


Jims bild över Japan. (leif som tagit den när dom va där)


Dator på vänster. AVreciver till höger.


Ja, den säger ju sig självt...


Xboxen och router.


Projektorn som sitter ovanför soffan.


Ett måååste! Han tillhör lixom soffan! haha..


Såå, hoppas du är nöjd Anonym!:) Och alla andra!!
Ska som sagt försöka ta bilder på resten av hemmet imorrn!


Vilket rum vill ni se härnäst??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0