PAPPKARTONGER

Jobbat idag. Va inte alls sugen på o gå dit idag! och det höll i sig hela dagen! Men tur att man har glada och roliga barn!:)
Har gjort loppor åt dom efter lunchen. det av roligt!
"jaha, och vad vill du att jag ska skriva i då?" Säger jag..
"hmm.... åh, jag veeeet inte...... ah! Åka hem!!! :D" Säger flickan..
"jaha, men.. aha.. Men vi är ju på förskolan, ni måste ju göra något som är här. Ni kan ju inte säga till kompisen att den ska åka hem!" Skrattar jag fram..
"meeeh åååh, hmm... Gör en kuller bytta då?!!" Stor ler hon!
"jjaaaaa, toppen!!!" haha..
och sen va det bara o fortsätta med 7 grejer till.... Fan, det är svårt! Dom är ju ändå små lixom. :)

Kom hem vid 14tiden. Klädde av mig lights och klänning så jag bara hade linnet (o underkläder;) ) Och stoppade ner mig i soffan. Såååå skönt!! Jim satt och pluggade och sedan satte han på en ny serie vi kollar på, "royals pain", Faktiskt riktigt bra! Såg reklamen på tv och sen så blev det som det blev;)
Iaf, i slutet på avsnittet så sitter dom o äter kinamat ur sånna där vita kartonger ni vet. Och både jag o Jim, i köööör, "åhguuuudvagott!!!" Så nu ska vi äta kinamat ikväll:) Ska bli sååå gott!!:D haha..
MUMS!
Så vi ska väl åka om 30minuter eller nått. :)

Klockan 19.30 börjar träningen på Klubben. Första gången med hund:) Så ska bli skit kul!! Måste, innan vi åker, skära mer korv. Ida kommer o hämtar mig vid kvart över sju tror jag. Mamma bli hemma idag för hon är sjuk:( Tråkigt!!
Det blir iaf varma kläder, för tusan va fort det går nu! Blir kallt fooort!! Så mjukisar, tjocktröja och ha med en jacka. :) Massssssssor av godis och vatten. :)

Nää, tusan va hungrig jag blev!!
Hoppas alla har en bra kväll!!!:)

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Se min senaste dansvideo till min flickvän på senaste inlägget, jag vill ha just din ÅSIKT! :) För att få videon att "växa" skulle jag uppskatta ifall ni kunde kommentera på youtube, tack i förhand! :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/august/mizthanguyen-dedicated-to-you.html#comment



skulle uppskattas ifall ni kunde "reklamera" videon på FB, blogg eller liknande! ^^

2009-08-25 @ 17:54:34
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0