EN BRA DAG!

Gick upp en halvtimme innan jag började idag. Va så sjuuukt trött!! Ville inte gå upp alls...... MEEN, gick upp efter att min "sol, vind och vatten" spelats en stund. Sköljde av ansiktet och funderade en stund på vad jag skulle ha på mig.... Blev tunika och tights. Typ det enda jg går runt i. haha.. Skönt som tusan! :)
Så va på jobbet 09.01 då va vi påväg till parken. :)
Nu börjar det bli kyligt ute! Va tvungen o ha jackan stängd, trots att jag stod i solen! Och ändå är det mitten av augusti! Brukar väl vara liite varmare va?

När jag slutade kl 14 gick jag hem. La mig på soffan o kände att jag ville vila en stund.. Tror ni jag fick göra det?! Neeeej.... Suck.. Jim höll på... hundarna skulle ut med tjejerna.... Dom kom tillbaka... och plötsligt va klockan kvart över tre och det va dax och gå in i duschen... SUCK!! Duschade och fixade mig.. Och sedan iväg till Jakan. Skulle träffa en kär gammal vän!:) Vi har inte träffats på 3år så det va riktigt trevligt o ses!!:) Vi åt på Korfu Kolgrill sedan gick vi en vända och hamnade sedan på Druvan och han drack öl och jag drack cola!:) hihi.. Pratade massa minnen och skrattade och hade oss. :)
Så nu måste vi ses meeeer!:D hihi..
Fick reda på massa skvaller och skoj! Ojojoj.. haha..
En vän till oss ska tydligen bli pappa! Inte meningen att dom skulle bli gravida, men nu är det så. Och det är ju lite skoj! haha.. Eller va säger du Pessin;)

Nä, fan. Måste gå o lägga mig! Är helt slut och ska ju jobba imorrn oxå.... Hoppas på bra väder!!:)

Natti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0