VALBORG

Idag är det en varm, men ändå kylig dag.
Lita väl kallt i skuggan men i solen är temperaturen underbart mysig o skön:)

Idag på jobbet har vi pysslat lite. gjort kungar, drottningar, prinsar o prinsessor av flörtkulor och dassrullar. Glitter, färg och silkespapper... Jag hade glitter i färg över hela händerna!! :P
sen har vi vart ute en timme, mycket skönt!! :)

Kom hem för en timme sen typ. Suttit o letat info om ett agility hinder. Men hittar inte det jag söker...=/ suck!!

Har vildingen här oxå...:P





som tur är så är mina tjejer ute o går med Sandra o Wilma.:) Så lite lugn o ro är det.

Idag ska vi ut till pappa. Vi ska grilla o sen kanske gå till brasan. Beror på vart den är;) haha.. orkar inte springa runt på halva Djurö för o komma dit! Blir iaf o sova över o hem imorrn. Så hoppas på fint väder imorrn!!:D Kan vi gå ner till stranden o plaska lite:) ska ha med kameran, blir massa bilder!!!


Vill bara säga till alla hundägare som möjligtvis läser detta, ta inte med er era hundar till brasan! Blir lätt så att man faktiskt glömmer bort att hundar upplever ljud och syn på ett helt annat sätt än oss. Då är det bättre för dom hemma i soffan framför tvn;)


Nu ska jag sitta på balkongen en stund:)


Trevlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0