UTMANAD!

Blev utmanad av Emelie. Så här kommer den otäcka(?) sanningen;)

10 saker du har gjort idag.

1. Gått upp ur sängen
2. Vart ute med hundarna
3. Sjungit lite i duschen
4. Provat o handlat BHs
5. Myst i solen med min kärlek
6. Vart hos Kattis
7. Grillat
8. Ätit masssssor av tzatziki
9. Gått hem från mamma
10. Vart på Konsum med Leif o Johan-Pohan

9 första.
1. Första bästa kompisen - En av alla Jessicor jag känner
2. Första bil - En Ford. Turkos/blå metallic cab
3. Första kärlek - Oj! Som man va tillsammans med då eller? Hmm.. Ah, tar det. Mikael Lazo
4. Första husdjur - Mitt alldeles egna va en undelat som hette Pelle. Han flög dock ut genom ytterdörren och blev fri efter några månader... =/ haha..
5. Första semester - Spanien, då va jag 7månader.
6. Första jobb - Aldrig haft något. 
7. Första köpta skiva - Arvingarna
8. Första piercing - Öronen
9. Första konsert - Arvingarna, på Grönan. Miljoner år sedan!! haha.. 

8 senaste.
1. Senaste alkoholdrycken - Nån bacardiblandning här hemma.
2. Senaste bilfärd - Från Ica till mamma
3. Senaste filmen du såg - Marley & me
4. Sista ringda telefonsamtal - Till Leif
5. Senaste bubbelbadet - Bubbelbad.. Många år sedan! Minns inte när!
6. Senaste spelade CD-skiva - Jag spelar inga cd´s. Men lyssnade på brorsans Arvingarna tidigare.;)
7. Senaste gången du grät - nån dag förra veckan.
8. Senaste måltiden - Grillad fläskfilé, klyftor och tzatziki

7 saker du har på dig
Mjukisar, trosa, Bh, t-shirt, förlovningsringen, mascara och gelen på naglarna.

6 har du någonsin.
1. Dejtat en av dina bästa kompisar? Inte bästa kompis. Men nära vän. :P
2. Blivit arresterad? Nupp
3. Blivit kär vid första ögonkastet? Ja!:)
4. Fastnat med blicken i någons urringning? Ja, klart jag har!
5. Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej.
6. Busringt till någon? vet inte.. Tror inte det!

5 favoritsaker (ingen rangordning).
Min förlovningsring, juicepressen, kameran, mina nya skor, datorn

4 personer du känner att du kan berätta allt för.
Jim, Mamma, Fanny o Pessin

3 val.
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommaren, absolut!
Choklad eller chips? Chips, helt klart!!

2 saker att göra innan du dör.
1. Få barn
2. Operera brösten

1 sak du ångrar
Att jag inte åt frukost idag!

4 personer som jag vill ska göra detta är Pessin, Pauline, Sandi och Fannyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0