PIFFING

Härligt!
Idag har jag jobbat. Gick super!! Va inne en stund. Hade lite samling. Sedan gick vi ut på gården och lekte. :)
2timmar rullade fort fram.. Skönt.
När jag kom hem så skulle jag o Jim sätta upp en hylla i sovrummet. Blev såå jäkla bra! Såå nöjd! Hade kunnat tänka mig en liite längre. Men super! :)





Sen så satt vi o fundera hur vi skulle göra med utrymmet vid fönstret.. Där vår stereo, boxern och lite annat skulle stå....
Jim kom på den briljanta iden om att köpa en sån bokhylla som vi redan har inne i klädkammaren. Så då for vi iväg till IKEA, köpte en sån och sedan två kuddar med dragkedja, så när man öppnar den så blir det ett täcke. :D Det är bra till man har folk som sover över! :D Hihi..
Iaf, så här bra blev det med hyllan!



:) Fint! Men såg nu att det va massa annat skit med på bilden.. Haha.. :P Jaja...

Håller på o tvättar oxå, skönt o få det gjort!! Men tar sån tiiiid!=/

Igår va jag o mamma hemma hos Fanny och tapetserade hela dagen. Blev riktigt fint!! :)
Nu ska hon bara hitta en ny kökslampa, så kommer det bli super snyggt! :) Ska väl kolla på det nästa vecka tror jag.. :)

Imorgon tänkte jag gå o sola solarium. Måste få lite för-färg innan man klär av sig till sommarn! haha.. usch.. inte lång tid kvar! =/ Blir fan en bantningskur asså!
Snart är ju bröloppet oxå. SKa bli roligt!! :D

Oj, nu måste jag ner i tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Kul att du använder smyckes'tösen.. hihi!!



Hoppas allt är bra med er båda annars..?? Vet du vaaad, by the way!! Om en vecka så har jag o anders ett års dag!!! Shit va tiden har gått fort :)



Sköt om dig.. Kram gumman!

2009-04-20 @ 20:08:02
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0