USCH, VILKEN NATT!

Åh, guud vilken hemsk natt det har varit!!
det började redag igår kväll.. Zorri satt vid mina fötter och flåsade tok mycket! Så antog att hon är jävligt skitnödig!!

Så jag gick ut med henne, kom inte längre än 20 meter inann hon hade satts sig. Kan säga att vi hade en flicka som va dålig i magen!

Resten av kvällen o natten så har vi sprungit ut o in. Hon har kräkts och haft sig... Så det har inte vart mycket sömn alls inatt!
Så ringde till sjukhuset o sa att jag hade en sjukling här hemma...
När vi väl gick upp så va det bara o klä på sig galet fort! Springa ut med Zorri så hon fick göra sitt... Fortfarande dålig...
Suck! Vad gör jag nu då?!! Så ringde mamma, hon sa att jag skulle göra ris till henne.

Så nu har hon fått ris o äta och nu sover hon... Hoppas på att hon mår bättre tills jag ska gå! Vill ju inte att det ska vara något inne när jag kommer hem..=/

Min stackars Zorri!!



Snart är det ju dax för min andra dag på förskolan... Är inte lika nervös idag! Men ändå lite granna...
Det är ju så underbart väder, så hoppas nästan på att vi ska vara ute! :) Ganska skönt med bara två timmar, tiden går ju ganska fort lixom. :)

Nää, nu ska jag äta lite tacos från igår. Sen prommis med hundarna.

Hoppas ni har en super dag i solen! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, gud vad kul. Måste kännas rätt bra att komma igång lite igen.. Sakta men säkert ;)



Haha, om det ändå vore såväl! Nä mamma och Åke är i Spanien så vi är Astavakt samt husvakt.. =P Annars är det snällt jag som är städerska. Haha



Mm, förstår det. Har också en hel del här närmaste framtiden.. Men det ska vi nog kunna lösa inom en snar framtid :) Vore ju trevligt innan midsommar iaf.. Hehe



Puss på dig

2009-04-01 @ 16:43:11
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0