SUNSHINE & FRÄKNAR

Guud va härligt det är med soool och vår! Idag vart det o tvätta av stolarna ute på balkongen och sätta sig där en stund. Lyssnade på musik och njöt.. :) Va så varmt o mysigt! Aslan låg i knät o sov. :)
Dom andra låg på golvet o solade :)
Har nog fått lite fräknar nu. :)

Sen blev det dusch o fixifix. Skulel locka håret hade jag tänkt. Läste om en metod, där skulle man först föna håret halvtorrt och sedan separera håret i två delar. (som när man gör två flätor)
Nä rman separerat så skulle man knyta håret och sedan fästa dom med hårnålar och sedan föna resten av håret torrt.
Blev sådär... HAde nog lite för lite hårnålar=/ haha.. Men lite vågigt vart det! Trir oxå man ska köra på att separera i fler än bara två. Eftersom håret inte är lika långt övrallt.



När jag va klar så gick jag ut på långprommis med Aslan o Chica. Dom sprang o lekte massor! Roligt o se faktiskt! :) Eftersom dom bara bråkar innomhus. :P
Va iaf mycket skönt ute!! :D Solen värmde så skönt så!:)

Just nu så sitter jag här i soffan. Jim o hans klasspolare Fredrik sitter brevid o spelar Xbox.
Hoppas på att vi kan ta en prommis sen tillsammans!

Ska tvätta kl 19oxå.. Va upptaget tidigare idag. Men gör inte så mycket..

Imorrn är det ju dax igen... 9.15... Åh så tidigt!! Men blir ju kul o se vad dom gör på förmiddagarna! Hoppas på fint väder iaf ifall vi går ut. :)

Nä, nu ska jag göra nå vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0