S+J

Måste bara börja med att säga att jag älskar dig Jim!! Du är min Min MIIIN! :)♥

För några veckor sedan så gjorde jag dom här stenarna på gruppen.

 



 

Blev ganska nöjd. :) Förutom att det blir lite snett och skakigt ibland.. :P



Har ju iaf dom senaste 2 dagarna fixat i sovrummet. :) Har även fått upp tavlorna här i vardagsrummet. :)









Tycker det är underbart att äntligen ha fått upp min hylla, tavla och lite mys! :) Hihi..

Beställde även dom här skålarna häromdagen. Och idag kom dom! :) hihi..


Vit- Aslan Orange- Skrållan och Rosa-Zorri. :)


Söta va? :D Hihi..
Ska ta kort på dom när dom äter ikväll. :)


Satt o småsurfa lite här förut. Hittade en underbar blogg!! En kille i 35års åldern som bloggar om sin familj. Har är gift har ett barn och 3hundar! Varav två av dom är bordercollie. Står masor om agility och vallning. Underbart o kul o läsa! Den ska jag följa nu. :) Vill ju oxå börja med agility, och han hade jätte mycket grejer om allt!! :D
http://agilitydream.blogg.se/

Jag följer ju ganska många bloggar. Tycker det är roligt o läsa vad folk har o säga.
Kan själv tycka att det är svårt o blir lätt tråkigt när man bara skriver om sin vardag. (som jag..) Men folk slänger ju in bilder och annat kul. Och det försöker jag oxå göra så mycket som möjligt! Tycker det är roligt med bilder! Önskar att jag hade en bra kamera oxå som ger lite mer liv i bilderna!;)
Hoppas på att jag får en till sommaren!:)

Idag är Chica här... Just nu sover hon i soffan brevid mig.. Skrållan och Zorri är ute med flickorna. Dom har typ vart borta sen 13:40. haha.. Ganska skönt!:P
Jag håller på o tvättar.. Har nu tvättat 3dagar.. haha... Ena dagen kläder, andra dagen filtar och hundbäddar o idag sängkläder. haha.. Galet!!

Fick veta idag att en vän till mig o hennes kille har gjort slut.. Dom har två barn och nu har han stuckit. Vart otrogen mot henne och älskar nu inte henne längre..
Hur fan kan man göra något sånt?!!! Mot barnen???
Åh, blir så arg o ledsen!! Jävla männska!!=/

Grr!!


Nu ska jag ta o plocka disk och gå ner i tvättstugan.

Herrååå!



Kommentarer
Postat av: Angelica

stenarna var jätte söta ; D

2009-04-17 @ 00:09:26
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Angelica

tack vad gla djag blir =) du är jätte välkommen tillbaka = kram

2009-04-17 @ 23:16:00
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0