HUNDAR PÅ BUSSEN & EN DÖD IGELKOTT

Idag försov jag mig liiite. Va tvungen o skynda. Men hann till gruppen i ganska, förvånandsvärt, god tid. :)
Va ganska trist där idag, men men..
På vägen hem, vid busshållplatsen så ser jag en överkörd igelkott ute i gatan.. Blev riktigt ledsen!!! Mitt på ljusa dagen, ser man inte att något springer ut i gatan då?! :( Stackars lilla kotten..



När jag satt på bussen så satt jag o tänkte på en grej.. Det där med hundar på bussen... Vi med hunda, vi måste gå o sätta oss längst bak i bussen. Man måste ju tänka på dom som är allergiska.
Men betyder det alltså att bara för att jag sätter mig längts bak så får inte den som är allergisk nå reaktion? Jag menar, skulle en person som är allergisk bara få en reaktion om den ser att hunden sitter längre fram? Borde inte denna person få en reaktion av att jag går igenom hela bussen då oxå??
Jag som har hund, har ju med mig lika mycket hår av min hund vare sig den är med eller inte. Måste jag sitta längst bak då med eller??
Hmm...



Snart ska jag gå o jobba. Idag blir det bara 2timmar. Sen ikväll skulle Leif kanske komma. Jim o han skulle göra något..
Jag har den härliga veckan, så håller på o få krupp av smärtan i min stackars mage!! =/ Igår låg jag i soffan heeela dagen! gick o la mig kl 22 och somnade som ett litet barn!

Har haft besök idag oxå på balkongen.:) trots att hundarna låg där ute så kom han.:)

så söt:) Hihi..

Idag känner jag mig ganska pigg o fräsch.:) Känns bra! :)


Nu ska jag gå på promenad med mina vovvar.:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där med Buss och hundar.... jag tror att vi måsta fundera på detta lite till....

2009-04-29 @ 13:57:06
Postat av: Jessie - Mamma till Natalie

det är en park :) Aa det är hans mamma och moster med barnen som kommer. Vi väntar på dig :P

2009-04-29 @ 14:10:02
URL: http://pessin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0