GLAD PÅSK!

Såg nu att jag inte skrivit på några dagar.. Kanke för att det har vart fullt upp här hemma!

I tisdags så åkte ju jag o Jim med hundarna in till drottningholm igen. Inte alls lika mycket hundar denna gång som på helgen! Men kanske inte så konstigt! :P Sen när vi kommit hem, så kom syrran o carina in genom dörrn. Så vi fikade lite sen åkte Carina hemåt. Jag o Elin åkte med mamma upp. Började fixa med tårtorna... Guuud såå mycket räkor vi skalade! Såå äckligt! haha.. Sen va det o bre på leverpastejs gegga o nån annan gegga och så skinkost/räkost.
När vi kom hem så kollade vi på tv en stund.. Klockan va 22.14 när jag hade lagt mig i sängen... Va heeelt slut!!! Hade ingen ork alls kvar i kroppen!!!
Sov väldigt skönt o gott. :)

Igår va det oxå fullt ös! Jag o syrran tog det lugnt på dagen. Gjorde en sockerkaka som vi typ misslyckades med. (fråga inte hur!! ) Sen kl 14.30 då va det jobbadax för mig.
Läste saga om riddare, spelade spel, ritade lite och sjön lite melodifestivalenlåtar....:)
Skynda hem, åka med mamma upp... Jag o syrran fick skala lite med räkor, såg liiiite lite ut nämligen.. Sen va det bara o skiva ost o rulla dom.. Rulla skinka.. skärka gurka... Och garnera med räkor/lax/rom/citron på en och skinka/ost på en. Blev mycket fina!!!! Och tunga som F-N! haha..
Pappa kom runt 19. Då fick vi lite pengar som tack för hjälpen. (500 var) och sen så åkte vi hem hit. Jim, Leif o Johan hade satt igång grillen. Så va bara för mig o ställa mig i köket, igen, o fixa tzatziki, sallad, potgratäng och duka osv.... Klockan vart 21.15 när vi satte oss för o äta. Men tuuuusan va gott det va!! :D
Somnade som en stock kl halv tolv.....

Idag har det vart en lugn o skön dag! Är skit trött nu! Vill bara sjunka under jorden o sova tills sommarn är här!
Idag har jag iaf fått nya o frächa coola naglar! :D ROOOOSA manikyr. (bild kommer imorrn) Jag o Fanny har ju inte setts på jätte många dagar, så det va trevligt oxå! :) Måste leka någon dag!:)
När vi va klara så kom Jim o hämtade mig. Vi åkte till IKEA. Åt middag där. Skiit god mat! Blev förvånad!
Sen gick vi runt o leta lite grejer vi skulle ha.
Blev;
1st hylla, Järpen, till sovrummet
Tavel krokar
2st ramar i silver
1st grön badrumsmatta
I fynd hörnan så hittade jag två jättefina ljus hållare! (39&49kr)
1st skiva från fynd oxå.
Som Jim ska såga i lika, ska bli special hylla:) Den kostade 25kr.
Galna fynd man kan göra där alltså!!
   Kollade lite på vår o sommar grejerna oxå. Vill ha en sommrig balkong iår. Med lite ljus o blommor. :) Myys! Hundarna har ju sin mys plats där ute oxå, så får ju inte ha för mycket grejer. Då kommer dom ju inte få plats! :P

När vi kom hem från Ikea så tog vi en prommis med hundarna. Solen sken vackert och det värmde lite. :) Mycket skönt!!

Sitter nu o funderar på o jag ska gå o lägga mig eller kolla på ett avsnitt 90210.... Är ju galet trött!!

Och imorrn är det MOR&DOTTER dag!♥
Vi ska handla lite grejer och bara ta det lugnt. :)
Lördagen ska vi vara hos morfar ute i Bålsta. Jim va inte så pigg på det, men det struntar jag i. :P
Hoppas på fint väder!!!

Nää, nu blir det nog o gå ut med hundarna och sen sova.. Ska få min karl från datorn oxå.. Så han inte sitter här hela natten! =/

NATTI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0