FRÅGA OLLE



Sitter just nu o kollar på "Fråga Olle". Det är fan roligt o se på alltå! Haha..


Idag va jag ju iväg o jobbade. Vi va ute i det härliga vädret o lekte. Gick bra idag med. Men känns lite konstigt ibland då o då..
Kom iaf hem efter ca 2timmar. Tog en prommis med hundarna och njööööt. :)

Sen åkte jag med mamma hem, vi åt mat från pizzerian. De va inte såå gott... Mitt kebab kött va typ torrt!?!!=/ Inte gott! Men sallad o pommes va gott;)
Sen gick vi ut med ALLA 6hundar! haha.. Det blev kull med tennisboll på kullen. Väldigt roligt o se på faktiskt! Måste nog filma så ni får se nångång! :P
Sen gick mamma med mig igenom skogen. Hundarna sprang frortfarande galet fort framför, bakom, brevid o igenom oss medans vi gick. :P Kan säga att alla va j*vligt leriga!!!! =/
Så när jag klev in genom dörrn här hemma så blev det duschen! Jim fick bada dom medans jag torkade. :P Ganska rättvist va;) med tanke på att han inte ens hade vart med.... Hahaha.. Nä, det va väl lite taskigt! ;)

Nu på kvällen har det vart Roomservice med Peter Sipen (savar han så?) Det va ju iaf ett rogivande avsnitt o se på! haha.. J*vligt snyggt bord dom gjorde! Vill ha ett sånt! Och trumlampan vill jag oxå ha! Fast inte med en sån lampa i. Utan nån cool glödlampa kanske? :) Hmm.. tål o funderas på! :P



Imorgon så måste jag tvätta alla handdukar som är blöta från hundarna. Zorri duschades ju ett antal ggr igår, inatt o igen idag. Och skrållan har ju oxå blivit duschad nu så... :P Sen blir det väl o städa lite.. Chica kommer nog vara här oxå. Så det är ju myyys!:)

Snart blir det sängen.. Om jag kommer somna.. Har på något sätt svårt o somna när Jim har lagt sig innan mig. Det är ju lite skumt! haha.. Men a, så är det iaf..

Nu ska jag kolla klart o sen ut med hundarna. :)

NATTI!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja man tycker ju det! Kan ju inte ta mer än en 10 minuter till varandra liksom.. Lite dåliga är vi =P



Ledig idag? Nå spännande på schemat?



Pussar!

2009-04-02 @ 09:25:03
URL: http://croaki.blogg.se/
Postat av: Emelie

Är ju iallfall på tyresö för tillfället, så det hade varit lite längre att ta sig=P



Nästa vecka är jag väl lite fri iaf;) Måste ha klart en sak i skolan som är väldigt prio, men torsdag/fredagen borde man kunna ses! Om jag inte åker på jobb.. Inte helt omöjligt :( Men ska försöka hålla någon av de dagarna fria! Ska dock bort på fredagen, men det är ju inte förrens på kvällen. Får hålla tumamrna för vackert väder så man kan springa ute med hundarna dina :)



Puss!

2009-04-02 @ 17:46:27
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0