ÄLSKA MED SOLEN!

Gud vilket härligt väder!! Blir överlycklig!! :) Hihi..

Jag o Jim har varit runt o flängt lite på fm. Så har äääntligen fått mina gladiator skor och ett par svarta tyg skor. :) Mycket fina!!
Köpte dom på Skopunkten på Outleten. 400 kr gick det på. Mycket bra pris! ;) Haha..

Så nu känner jag mig våårig! :D



Ska strax gå iväg till jobbet. Så skönt med bara 2timmar! Hinner med massa andra grejer ixå på dagarna! :) Imorrn kommer syrran oxå. Vi ska göra smörgåstårta åt pappa. Han slutar på sitt jobb på torsdag. och ska börja nå nytt sen.
Imorrn jobbar jag ju 9.15-11.15. Så hoppas på att vi kan åka till Drottningholm efter det. :) Kunde ju vara roligt för sis oxå. :)

Igår va Leif här en stund på kvällen. Han hade köpt en ny jacka, den va lite tunn. Så han fick låna en jacka av Jim när vi skulle ut med hundarna. Så här fin blev han då!;







Haha, Michelin-jacka på den lilla pojken! :P

Igår kom även mina nyinköpta kycklingar upp. :)
Blev mycket mys o fint! :)







Badade även Aslan i diskhon i köket. :P haha.. Ja, jag vet... Men faan, såå onödigt o stoppa ner honom i badet, han är ju så liten! :P
Så nu har vi en mycket ren o doftande plutt!:)





Mina fräknar har börjar komma nu! Och fler tänker jag få nu när jag är på jobbet! :)
Egentligen ska jag nog inte vara ute, med tanke på att jag hostar som en tok, nyser som en tok och snorar som en tok! =/ Men faan, det är nog värt det! ;) haha..

Nää, nu ska jag nog gå tror jag. :)



Hade sååååå gärna velat vara med Sandi idag i stan!! Men får bli en annan dag! :)

Kommentarer
Postat av: *Sandi*

Det kommer fler dagar gum'si =)



Va fint me påsk pynt! Jag har inte ens börjat ta fram nått från förrådet än. Hmm.. men nu när Anders jobbar hela veckan - så kanske jag har lite dötid till övers för sånt.



49 dar kvar.. o jag bara längtar som en tok!! Vill bara flyga här ifrån o ha lite semester!!!!!! ler



Sköt om dig tjejen, så hörs vi. Kraaaam!

2009-04-07 @ 06:32:43
URL: http://sandi81eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0