Pirr!

ligger här hemma i sängen.. ännu en kväll som jag inte kan somna... saknar skolan!! då var jag allt trött på kvällen:/

imorrn är det fredag, jisses va tiden rullar på! jag börjar äntligen bli frisk! är bara lite förkyld nu:)

åh, längtar till imorrn!! pirrar i hela maaagen!! hoppas verkligen att det är som jag tror att det är! att känna denna glädje i hjärtat känns overkligt! det var lääänge sedan, jag trodde inte det skulle komma än på länge och speciellt inte med denna person! :) nu kanske det bara är jag som känner såhär, men hoppas ju självklart att han känner samma:)

nu måste jag försöka sova, så jag kommer upp imorrn! natti gott folk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0