MIDSOMMAR

Halloj på e och glad midsommar, i efterskott:)

Jag hoppas alla haft en fin helg! Det har jag haft! Tagit det lungt, ätit god mat och umgåtts med familj och vänner:)

På midsommarafton så tog vi en tripp till parken o Hanna var så glad att hon fick dansa runt stången!
Vi var i viksjö till nio på kvällen o sen drog jag upp till Foppa o vi kollade youtubeklipp och lyssnade på musik hela natten. Vid halv fyra satt jag i hans köksfönster och njöt av soluppgången:)
Men det var många tankar i huvudet då.. det hade gått exakt fyra månader och jag undrade vad han gjorde...
Som tur är har jag såna fina vänner som får mig att tänka på annat:)

I lördags åkte jag o Aslan ut till Djurö. Vi mötte syrran i Slussen och satte oss på bussen.
Efter 3timmar var vi äääääntligen på plats hemma!:/
Var bara vi två hemma, så vi slaopade hela kvällen:)

Igår var vi hos Emelie och firade hennes 25årsdag, hon bjöd på massa gott och även sol;)
 Var roligt o träffa alla och vi kollade på massa gamla kort från när vi var små, sååå roligt!!!:D
Framåt kvällen gick vi ner till vattnet o galna memsan badade!! Haha!
Var en mycket mysig dag!<3

Kom hem till mamma idag, för några timmar sedan. Skrållan var såå glad!!:D mammas tjej:)
Vi har ätit lite jordgubbar med glass o chokladsås o så ska vi strax ut i regnet med hundarna... :P

Fina memsan och jag igår:)
 
Soluppgång här hemma:)
 
Hade min fina färgglada klänning på midsommarafton:)
 
Min glada och nöjda tjej, nu när jag kom hem:)
 
Muuuums!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0