REGNIG DAG OCH LITE MAT

Vart fan tog sommarn vägen??! Ville ju samla på mig massa fräknar tills vi ska på Ellies dop! men men.. :P

Håller på o lagar middag. Tog fram köttfärs imorse, så jag håller på o gör tacogratäng- extra fet;D

Jag har nu hållt på med LCHF sen i fredags och har de senaste två veckorna tappat 1 kilo. Känns heeelt okej:D Skulle vilja ha 1 kilo i veckan, men kommer nog inte bli så eftersom jag tränar och får muskler oxå.
Men iaf, en extra fet tacogratäng, jag har i massor av ost!:D Först har man ju PHost och Creme Fraische, sen häller jag i riven ost i köttfärsblandningen OCH har sedan på ostskivor när jag lagt allt i formen. Så ost ost ost!! Fett fett fett! Ju mer fett destå bättre!

Har hittat ett bra snack, när jag blir sugen på ngt. Nämligen...


SÅå sjukt gott!:D Och stark;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0