LITE IRRO!

Har haft NOLL vilja att skriva på några dagar.

Varit otroligt illamående pga LCHF:en. Men det är tydligen en vanlig biverkning. Så bara stå ut;)

Idag är det min Väg/mätdag, mätte mig och det hade inte hänt så mycket, sen vägde jag mig och det visade, på en vecka, 2.4kg. Kändes bra! :)

Skrev ut på FB och strax efter det har nån fjantig jävel skrivit på sin status att folk är "töntiga blabla..." (h*n skrev mer, men tänker inte lägga ut det här). Visst kanske inte var till mig, men kände mig så otroligt träffad!

Får man inte vara stolt över att gå ner i vikt?! Jag är inte ute efter att folk ska skriva va duktig jag är osv.. Men mitt liv just nu består av praktik, träning och kost. Hundarna är hos mamma hela veckorna och jim jobbar och tränar hela dagarna- precis som jag.
Är det fel att man vill vara stolt över sig själv att man gått ner när det är det störta man kämpar med varje dag?!?! Usch säger jag bara..
Jag är inte heller ute efter att nån ska tycka synd om mig! Jag kämpar varje dag! Jag är stolt och känner varje dag hur motivationen ökar!

Folk behöver inte läsa om dom tycker det är ointressant! Jag är då inte intresserad av bla sport, så då skiter jag i att läsa deras statusar. hmm..




Har sökt några jobb igår och idag, kändes bra!:) Speciellt nu när jag har ett bra brev som Leif hjälpt mig med!
Har fått svar från ett av företagen att dom vill att jag gör en video och skickar in. Så ska fnula på den nu:)
Har sparat maaassor av andra snnonser oxå, som jag ska sortera en extra gång nu. :)

Nu är mamam här! Hepp på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är stolt över dig som står på dig! Du ä duktig, Love you

2011-05-27 @ 12:24:54
URL: http://unseriouss.blogg.se/
Postat av: Anneth

Någon som tog illa upp för att DU gått ner i vikt och inte h*n, misstänker jag. ;-) Bry dig inte, du är jättebra! Och illamåendet kommer gå över ska du se.



Jag har en liten lista med frukosttips på min blogg, vet inte om du sett den? Så slipper du sitta där med gårdagens middag eller morot och dipp. ;-) Testa att göra en smoothie eller ät kokta ägg med majonnäs eller gör wraps med skinka och ost eller baka lchf-bröd och ät som smörgås...?



Kan också tipsa om hemmagjord coleslaw till korv - godare än grönsallad tycker jag. :)



Kram Anneth

2011-05-27 @ 16:26:55
URL: http://givememycoffee.wordpress.com
Postat av: Linn

Steffi, du är grym!! Bry dig INTE om sånt där...enbart avundsjuka :-)

2011-05-30 @ 06:58:19
URL: http://linsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0